היי, ותודה שבאתם.

אני עומרי גורן, עוד מעט 18. גר ברחובות, אחרי תיכון, מחכה לגיוס. למדתי הנדסת תוכנה ופיזיקה בתיכון, וגם במכון וויצמן, בתוכנית בשם מ"ח.

מגיל מאוד צעיר (לא, כי עכשיו אני..) אני לא מפספס הזדמנות לכתוב. תחרויות כתיבה, עיתון בית הספר, איפה שרק היה אפשר. גם כי אני נהנה מזה, אבל גם כי חשוב לי להגיד את מה שאני חושב. אני משתדל לחפש זוויות חדשות בכל עניין, ולא מפחד גם לחפור בחומר כדי להבין מה קורה.

בשנים האחרונות השתדלתי לקחת חלק פעיל במה שנקרא "תקשורת הנוער" בישראל. שידרתי וערכתי בקול ישראל, בתוכנית הנוער והסטודנטים. שם דיברתי על חינוך, חברה, תקשורת, אקטואליה, אבל גם על הומור, קומדיה וסאטירה. כתבתי וערכתי גם ב"פרוגי", אתר הנוער של ynet, בערוץ החדשות.

כבר הרבה זמן אני מרגיש שיש לי מה להגיד. אז יום אחד פשוט שאלתי את עצמי, "למה לא להגיד את זה?". אז הנה אני כאן. נדבר על המצב בארץ, על אירועים אקטואליים, ובעיקר על איך זה משפיע עלינו.

חוץ מלכתוב, אני עובד בצוות האלגוריתמים של חברת הסטארטאפ EarlySense. אנחנו מפתחים חיישן שללא מגע יודע לנטר דופק, נשימה ושינה. הוא נמצא בבתי חולים, ויודע להתריע על מצבים מסכני חיים, וגם בבתים פרטיים, ויודע להציג ניתוחי שינה מרשימים.

מוזמנים גם לעקוב אחרי בפייסבוק. אני אשתדל להיות מעניין, קצר וקולע, לכם נשאר רק להגיע ולקרוא.